icon

הזמינו הרצאה

  • EN
  • טסלה היא חברה שמעולם לא השקיעה אגורה בפרסום, אפל מוכרת מוצרים במחירים הרבה יותר גבוהים מאשר המתחרים, אמזון מחסלים את היריבים בשיטתיות. מיקרוסופט המציאה את עצמה מחדש דרך מהלך אסטרטגי מרתק.
    מה נוכל ללמוד מאופן ניהול הפעילות השיווקית של החברות הגדולות?

    העולם העסקי מתחלק בין שחקנים היודעים לנהל שיווק בצורה חדשנית, יצירתית, פורצת דרך, לכל השאר. ישנם לקחים רבים אותם נוכל ללמוד מתוך הבנת מהלכי השיווק של השחקנים הגדולים בתחום. עקרונות אלו יכולים לשמש כל בעל עסק, אין זה משנה אם גדול או קטן. יצרתי את ההרצאה מתוך הכרותי את הצורך כיועץ, של עסקים רבים ללמוד כיצד לשווק בצורה נכונה, מתוחכמת, יצירתית תוך השקעת מינימום משאבים. ישנם מספר עקרונות בסיסיים אשר יאפשרו לכם לקבל החלטות מוצלחות יותר לניהול פעילות השיווק. לדוגמה: כיצד נפתח אסטרטגיה תחרותית, איך נבדל נכון את המוצרים שלנו, איך לדעת מתי הזמן לשינוי (מהלך פיבוט), כיצד לבצע שינויי במוצר בצורה נכונה? 

    הרצאה המציגה כיצד חושבים ופועלים גאוני השיווק!

    מטרת ההרצאה להעניק כלים פרקטיים לניהול שיווק חכם.
    איך מוכרים מוצר במחיר גבוה הרבה יותר מאשר המתחרים?
    כיצד מתקשרים בצורה נכונה עם כל אחד מקהלי היעד שלנו?
    איך גורמים ללקוחות שלנו להיות נאמנים בצורה קיצונית ולהפוך לשגרירים של המותג שלנו?
    ההרצאה ״במוחו של גאון שיווק״, מציגה את האופן שבו מנהלות טסלה,
    אפל, אמזון ועוד חברות מובילות מהלכים שיווקיים פורצי דרך.
    הדגש הוא על כיצד נוכל אנחנו ללמוד מהחברות הגדולות וליישם
    מהלכים אלו בעצמנו.

    נושאים מתוך ההרצאה:

    ההרצאה מציגה דוגמאות רבות, שופעת קליפים מהנים ומועברת בשפה משעשעת!
    להזמנת הרצאה, צרו קשר ישירות במספר 052-2630111, או, מלאו את הפרטים בטופס.

    המלצות:

    אינטל ישראל

    "ברצוני להודות על ההרצאה המעשירה,הדרך בה עברה ההרצאה הייתה למופת."

    יבמ ישראל

    "הרצאתך המאלפת הייתה כמשב רוח רענן לחשיבה היוצרת והרחיבה דעת שומעיה"

    אופן הפרזנטציה מול לקוחות הסניף היה משכנע ביותר

    ידעת לרתק אותם ולחבר אותם באופן רלוונטי להתפתחויות אקטואליות של ימים אלו. אציין כי הן אני באופן אישי והן לקוחות הסניף הופתענו ממידת חשיבות הנושא ואין ספק כי פתחת בפני כל המשתתפים כיווני חשיבה חדשים ומגוונים. אציין במיוחד או אופי התגובות מהלקוחות, ההפנמה שלהם את הנושא, ואחרי הכנס בקשות להעברת הפרטים שלך אליהם על מנת לעמוד איתך בקשר ישיר במידת הצורך. זה מבחינתי מדד בלתי רגיל להצלחת הכנס – ועל כך תודתי האישית לך.

    מיקי רוזנר, מהל סניף עסקים
    בנק לאומי
    LET'S TALK

    צרו איתי קשר