icon

הזמינו הרצאה

  • EN
  • הרצאות חדשנות הן הזדמנות לפריצה עסקית. בהרצאה נבין כיצד מפעילות החברות המובילות בעולם אסטרטגיה חדשנית. הרצאתו המרתקת של ד״ר לויתן שופעת דוגמאות וניתוח מקרים של החברות המובילות בעולם: טסלה, אמזון, אנבידיה, אפל, מיקרוסופט ועוד. בהרצאה נקבל כלים פרקטיים ליישום מיידי.

    הרצאות חדשנות לארגונים

    חדשנות היא הזדמנות. ולכן, בעולם דינמי ומתפתח חדשנות היא הזדמנות להוביל את הארגון שלכם קדימה. חדשנות  תאפשר לארגון פריצה דרך מגוון ערוצים: שווקים חדשים, מוצרים חדשים, רתימת טכנולוגיות חדשות, גישות שיווקיות חדשות, האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות.

    חדשנות היא אתגר. העולם העסקי שופע מקרים בהם חברות ענק כגון: קודאק, נוקיה, יאהו, ירדו מגדולתן. כיצד מתרחשים מקרים כאלו ומה ניתן ללמוד מאירועים אלו? ארגונים רבים עלולים למצוא עצמם מתמודדים מול אתגרים כגון: קיבעון מחשבתי, חשיבת הקבוצה, התנגדות פנימית לשינוי, חוסר הבנת השינויים הטכנולוגיים. אתגרים אלו עלולים להפוך לסיכון ממשי להמשך דרכו של הארגון. 

    למי מיועדת ההרצאה?

    ההרצאות מיועדות למנהלים, צוותים בכירים, ויזמים המעוניינים להוביל את ארגונם לעתיד טכנולוגי מתקדם. בהרצאה תקבלו כלים מעשיים ותובנות לטובת יצירת תרבות ארגונית המעודדת חדשנות וחשיבה יצירתית. אז, אם אתם צוות מוביל לקידום חדשנות בארגון ומעוניינים לחולל שינוי, הרצאה זו היא עבורכם.

    מטרת ההרצאה

    ההרצאה תעניק את הכלים וההבנה הדרושים לשילוב חדשנות בארגון. נעמיק בנוגע ליכולת זיהוי וניצול הזדמנויות לטובת יצירת ערך ממשי עבור הלקוחות והארגון. המטרה היא להבטיח שהמשתתפים יוכלו להוביל את הארגון קדימה בעולם הטכנולוגי המשתנה במהירות. 

    הרצאות חדשנות

    תוכן ההרצאה

    הבנת החדשנות הארגונית: מהי חדשנות ואיך היא משפיעה על הצלחת הארגון

    חדשנות ואסטרטגיה: כיצד נשלב חדשנות בתפיסה האסטרטגית שלנו

    כלים וטכניקות לחדשנות: נלמד כיצד ליצר תרבות ארגונית המעודדת חדשנות

    מודלים של חדשנות: נעמיק במודלים מרכזיים של חדשנות

    רתימת כלי בינה מלאכותית לחדשנות: שימוש בכלים החדשים לקידום הנושא

    דוגמאות וניתוח מקרים: נציג מקרים של ארגונים שהובילו תהליכי חדשנות מוצלחים ומה ניתן ללמוד מהם

    על המרצה

    ד״ר לויתן, מרצה מצטיין בטכניון, עם נסיון של יותר מ 2,000 הרצאות בפני החברות המובילות בישראל. אני מגיע מעולם המשלב את התחום המעשי עם התאוריה. מכיוון שאני גם יועץ ומרצה בתעשייה, וגם מרצה באקדמיה, אני מביא זוית ראייה ייחודית. כמו כן, אני משמש כפרשן בנושאים הקשורים לטכנולוגיה והשפעתה על חיינו. תוכלו למצוא הופעות שלי בערוצי התקשורת המובילים בישראל: ערוץ 12, ערוץ 13, כאן 11, גלי צה״ל, רשת ב׳ ועוד. מוזמנים לבקר בערוץ היוטיוב שלי ולהתרשם. בטרם כל הרצאה אקיים איתכם שיחת הכנה ותיאום ציפיות כדי שנבטיח התאמה רבה ככל שניתן של ההרצאה לארגונכם.

    ההרצאה מציגה דוגמאות רבות, שופעת קליפים מהנים ומועברת בשפה משעשעת!
    להזמנת הרצאה, צרו קשר ישירות במספר 052-2630111, או, מלאו את הפרטים בטופס.

    המלצות:

    אינטל ישראל

    "ברצוני להודות על ההרצאה המעשירה,הדרך בה עברה ההרצאה הייתה למופת."

    יבמ ישראל

    "הרצאתך המאלפת הייתה כמשב רוח רענן לחשיבה היוצרת והרחיבה דעת שומעיה"

    אופן הפרזנטציה מול לקוחות הסניף היה משכנע ביותר

    ידעת לרתק אותם ולחבר אותם באופן רלוונטי להתפתחויות אקטואליות של ימים אלו. אציין כי הן אני באופן אישי והן לקוחות הסניף הופתענו ממידת חשיבות הנושא ואין ספק כי פתחת בפני כל המשתתפים כיווני חשיבה חדשים ומגוונים. אציין במיוחד או אופי התגובות מהלקוחות, ההפנמה שלהם את הנושא, ואחרי הכנס בקשות להעברת הפרטים שלך אליהם על מנת לעמוד איתך בקשר ישיר במידת הצורך. זה מבחינתי מדד בלתי רגיל להצלחת הכנס – ועל כך תודתי האישית לך.

    מיקי רוזנר, מהל סניף עסקים
    בנק לאומי
    LET'S TALK

    צרו איתי קשר