icon

הזמינו הרצאה

  • EN
  • הרצאת לוחמה פסיכולוגית בעסקים

    אם אתם חושבים שאין לכם מתחרים, חשבו שוב. בשוק תחרותי שבו אלפי מסרים מתחרים על תשומת ליבם של הלקוחות שלכם, חשוב למצוא את היתרון התחרותי הייחודי. אך כיצד ניתן לצמוח ולהתייעל בשוק רווי זה? בהרצאה זו נעמיק בטכניקות והשיטות שיסייעו לכם להשיג יתרון ברור.

    מטרות ההרצאה מטרת ההרצאה היא להציג כלים וטכניקות להשפעה בשוק תחרותי. אנו נבחן את נקודות ההשקה בין עולם העסקים לשדה הקרב: קבלת החלטות בתנאי חוסר וודאות, פעילות בקצבי זמן מהירים, והתמודדות מול מתחרים עקשניים. בסיום ההרצאה, תצאו עם כלים מעשיים שניתן ליישם מיידית.

    למי מיועדת ההרצאה? ההרצאה מיועדת למנהלים, מקבלי החלטות, ובעלי עסקים המעוניינים לחשוב אחרת בסביבה תחרותית ומאתגרת. כמו כן, היא מתאימה לבעלי עניין בתחומים כמו עסקים, חדשנות, מותגים, פסיכולוגיה והשפעה.

    על המרצה: ד״ר יניב לויתן, מבכירי המרצים בארץ, מרצה מצטיין בטכניון ויועץ לחברות המובילות במדינה.

    הרצאות בינה מלאכותית

    נושאי ההרצאה

    לוחמה פסיכולוגית בעסקים: כיצד לפעול בתנאי שוק קיצוניים

    נלמד כיצד להתמודד בשוק תחרותי, תוך שימוש בטכניקות השפעה ופניה לתת מודע של הלקוחות והמתחרים.

    מודיעין עסקי: מפתח לקבלת החלטות מושכלות

    נעמיק בחשיבות של מודיעין עסקי ככלי מרכזי לקבלת החלטות בתנאי חוסר וודאות.

    אסטרטגיה תחרותית: כלים לחשיבה אסטרטגית

    נציג שיטות לפיתוח אסטרטגיה תחרותית, שתסייע לכם לבלוט בשוק רווי מתחרים.

    השפעה רב-חושית: פנייה לכלל החושים ולתת מודע

    נלמד כיצד להשתמש בכלים פסיכולוגיים להשפעה על הלקוחות והמתחרים.

    יצירת Lock-in: נאמנות הלקוחות למותג שלכם

    נחשוף כלים וטכניקות לשמירה על נאמנות הלקוחות באמצעות Lock-in אפקטיבי.

    רתימת הכלים הדיגיטליים למהלכים עסקיים

    נעמיק בשימוש נכון בכלים דיגיטליים לטובת השגת יעדים עסקיים.

    שימוש בכלי Upsell ו-Cross Sell בעסקים

    נלמד כיצד לשלב את הכלים הללו בצורה נכונה בעסק שלכם כדי להגדיל את ההכנסות.

    מקרי מבחן: כיצד החברות הגדולות בעולם מיישמות את הטכניקות

    נציג דוגמאות מהשטח של חברות כמו אפל ואמזון, המיישמות בהצלחה את הכלים והעקרונות שנלמד בהרצאה.

    דוגמאות מעשיות

    במהלך ההרצאה, נציג מקרי מבחן מגוונים:

    • כיצד אפל משתמשת בטכניקות השפעה בהשקות מוצרים ובחנויות
    • כיצד אמזון ביססה את היתרון התחרותי שלה.
    • השפעה פסיכולוגית באמצעות ארכיטקטורה של חנויות פיזיות ודיגיטליות

    צרו קשר להזמנת ההרצאה

    ההרצאה מועברת בשפה ברורה ומשעשעת, ומלווה בדוגמאות מהנות וקליפים מרתקים. להזמנת ההרצאה, צרו קשר במספר 052-2630111 או מלאו את הפרטים בטופס.

    LET'S TALK

    צרו איתי קשר