אוקי, יש לנו אתר, עמוד בפייסבוק, פינטרסט, אינסטגראם, לינקדאין ומה לא.
הבעיה שברגע זה בדיוק, חצי מכדור הארץ פוצח בפעילות עסקית בדיוק באותם מקומות.
אז מה עושים?
פעילות השיווק (ובעיקר השיווק הדיגיטלי) הופכת מורכבת יותר ויותר, מכיוון שהתחרות גוברת.
למה גורמת התחרות? המחירים עולים (ישנן מילות חיפוש בגוגל שכבר אי אפשר לגעת בהן), הלקוחות
נהיים אדישים ואנחנו חשים תסכול.
אז מה עושים? סביר להניח שאם רק תמשיכו לעשות את מה שעשיתם עד היום, לא תוכלו לבצע את הקפיצה הבאה.
במקרה הטוב תשמרו על הקיים, אך לא ירחק היום שבו תתחילו לחוש ירידה. הירידה תתבטא בכמות הלידים ובכמות העסקאות הנסגרות.
ולמרות כל זאת, יש מה לעשות. אמנם התחרות גוברת, אך יחד איתה גם צועד קדימה תחום השיווק הדיגיטלי.
לצורך הצמיחה שלנו בסביבה הדינמית של המדיה הדיגיטלית, חייבים להיות מעודכנים.
מה כדאי לעשות?
– אתר מותאם למובייל: חשוב מאוד שנבטיח כי לקוח פוטנציאלי שמגיע לאתר שלנו יזכה לחווייה איכותית.
ככל שהגולשים "יהנו" באתר שלנו, כך עולה הסבירות שם ישאירו פרטים, ירכשו מוצר וכו'. סביר להניח שכמות גדולה
(ואולי אפילו רוב) הגולשים מגיעים לאתר שלכם ממכשיר מובייל
– שימוש במלוא שק המוצרים של גוגל: ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות (רימרקטינג, פרסום ברשת המדיה וכו')
– שיפור ואופטימיזציה לדפי הנחיתה: כי יש לכם רק הזדמנות אחת להשפיע. בדקו את דפי הנחיתה, חסלו את אלו
אשר לא מניבים תוצאות ראויות
– שימור לקוחות: שפרו את המנגנונים בהם את מתקשרים עם הלקוחות שלכם (כדוגמת ניוזלטר, הגברת המעורבות ברשתות
החברתיות)
– חדשנות: כדאי שתבצעו פעולות שעדיין לא ביצעתם. האם ישנה רשת חברתית מתאימה לקהל היעד שלכם?
האם ניתן לפרסם בפורומים / בלוגים מתאימים לקהל היעד? אולי הגיע הזמן לשלב תכני וידאו בפעילות השיווקית?
האם אתם נעזרים בכלים מודיעיניים לצורך קבלת החלטות (גם גוגל אנאליטיקס עובר שינויים ומציע יכולות חדשות)
שיהיה בהצלחה ????