• EN
  • מה כולנו רוצים כבעלי עסקים? עסקים טובים יותר. כיצד נגיע לשם? בעיקר באמצעות התייעלות. למעשה, מדע הכלכלה מנסה לתת לנו כלים להתיעלות במסגרת המשאבים העומדים לרשותנו (ובעולם הפיזי הם די מצומצמים…). בזמן שבעולם הפיזי יש מקום רב לניחושים ואינטאוציות, בסביבה הדיגיטלית מצבנו טוב הרבה יותר.

    התיעלות בעולם הפיזי יכולה לבוא לכדי ביטוי במובנים רבים, כמו למשל: סידור שונה של חלון הראווה או של סביבת המכירה. התיעלות בסביבה הדיגיטלית עוסקת בעיקר בדבר אחד, הגברת יעילותו של האתר.

    הפיכתו של האתר למכונת עסקים יעילה היא פעולה מורכבת. כדי שנצליח, עלינו לבצע שינויים באתר ובכל פעם למדוד את תגובת הגולשים לשינויים (וכאן היתרון הגדול של הפעילות הדיגיטלית, הכל בר מדידה).

    כדי להגיע לאתר יעיל, שיהיה מכונת עסקים משומנת, כדאי לנו לאמץ את העקרונות הבאים:

    – מינימליזם: בעידן החזותי שבו תמונה שווה מיליארד מילים (המחיר שפייסבוק שילמו בעיסקת הרכישה של

    אינסטגרם), שימו דגש על טקסטים קצרים, נוחים לקריאה

    – היררכיות: הציגו את המידע לגולשים בצורה היררכית נכונה, כזו המשקפת את חיפושיו ולא כזו המשקפת

    את התפיסה הארגונית. ודאו כי הגולש מסוגל להגיע למטרתו במסע הקצר ביותר (לא יותר מ 3 קליקים)

    – הנאה: וודאו כי חוויית הגלישה באתר מהנה, כדי שהגולש ימשיך וישקיע את אותן שניות נוספות

    בביקורו באתר וכדי שבפעם הבאה שייאלץ לשוב ולבקר באתר, יעשה זאת בהנאה

    זכרו כי אתר יעיל = אתר רווח

    לקבלת מאמרים נוספים שישפרו את פעילותכם השיווקית, הרשמו לניוזלטר

      פופולרי

      9.9.2024
      מרצה AI
      18.8.2024
      הרצאות AI אתגרים והזדמנויות
      30.1.2024
      מרצה חדשנות וטכנולוגיה
      26.11.2023
      הלוחמה הפסיכולוגית של חמאס

      מאמרים

      LET'S TALK

      לקבלת מאמרים נוספים שישפרו את פעילותכם השיווקית, הרשמו לניוזלטר