עמוד הבית שלנו הוא אולי העמוד החשוב ביותר באתר. בהרבה מאוד מקרים הוא זה שיגרום לגולשים לקבל את ההחלטה האם הם ממשיכים בביקור באתר שלנו, או נוטשים אותו. בניית עמוד בית היא משימה מורכבת מאוד. בעמוד הבית אנו מנסים לשלב מסרים רבים ופעמים רבות מחטיאים את המטרה. ולכן, כדאי לנו מאוד להשקיע ביצירת עמוד בית איכותי, כזה שישפר את הפעילות העסקית שלנו ויבטיח שהגולשים יהפכו ללקוחות פוטנצאליים ובסופו של דבר ללקוחות המבצעים איתנו עסקים.
מהו עמוד בית טוב? עמוד בית טוב עונה במהירות על 2 שאלות המעסיקות את הגולשים:
– לאן הגעתי?
– איך האתר הזה יכול לעזור לי?
לצורך יצירת עמוד בית מוצלח, כדאי שנקפיד על המרכיבים הבאים:
פשטות: השתמשו במסרים קצרים ופשוטים, נסו ככל שניתן להמעיט בטקסט
ויזואליות: השתמשו בתמונות המעבירות את המסר שלכם, יחד עם זאת, המנעו מעומס מיותר שיסיח את דעת הגולשים
כפתורי ניווט קלים לשימוש: כדאי שכפתורי הניווט ילמדו את הגולש מי אתם וכיצד תוכלו לתרום לו
צמצמו בממשק המשתמש: השתדלו להציג את המינימום הנדרש של כפתורי הניווט
ריווח: אפשרו לגולשים לקרוא את הטקסט בצורה נוחה, ברשת אנו סורקים את המידע, ולא ממש קוראים
טיפול בהתנגדויות: במקום להעיד על עצמכם, הציגו ציטוטים של לקוחות שלכם המשבחים את פועלכם
הנעה לפעולה: בקשו מהגולשים לעשות משהו, נסו לכוון אותם לפעולה הבאה האיכותית מבחינתכם
זכרו כי שיווק דיגיטלי זו פעולה לטווח ארוך. בניית אתר היא רק תחילת הדרך. התחזוקה הנכונה של האתר בשילוב עם
שלל נכסי המידע שלכם ברשת, היא זו שתניב לכם את התוצאות המצופות.
לקבלת מאמרים נוספים שישפרו את פעילותכם השיווקית, הרשמו לניוזלטר